506 024 868 biuro@oletours.pl

Adriatyk widziany oczami załogi

Zaokrętowaliśmy się na jachcie Bavaria 38 cruiser. Odwiązaliśmy cumy, by popłynąć ku przygodzie i pięknym widokom Morza Adriatyckiego. Podczas 7 dniowego rejsu przygód nie brakowało. Było przekazywania ośmiornicy podczas płynięcia na żaglach z...

Nie widzieć przeszkód, czyli HSA na safari w Egipcie

Za oknami słońca już trochę mniej, no i upał też nam już nie doskwiera;). Dla tych jednak, co lubią wspominać wakacje,  słońce, szum fal i ciepłą lazurową wodę, a w niej bogactwo fauny i flory pokazujemy kilka zdjęć z ostatniego safari w Egipcie. Ci co nas znają...

Pomagamy i wpieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Klubu Żeglarski Ikar oraz ja osobiście jak co roku wspieramy działania WOŚP. Tym razem przygotowaliśmy kilka upominków do wylicytowania. Nie zabraknie też cegiełek z pozytywnymi emocjami. Zapraszam do odwiedzenia naszego stoiska w Szkole w Jedlni- Letnisko. Czekamy na...

Integracyjny Rejs Mazurski

12 czerwca grupa osób niepełnosprawnych z powiatu radomskiego wyruszła na Mazury, by obrać kurs na żeglarską przygodę. Dla większości było to pierwsze wejscie na pokład jachtu żaglowego. Przez 3 dni żeglowaliśmy Szlakiem Wielkich Jezior Mazurskich podziwiając uroki...

Zalew Możliwości

W ramach projekt " Zalew Możliwości"  Harcerze z Jedlni Letnisko razem z KŻ Ikar zorganizowali dzień kulinarny na stanicy. Było smacznie, a do tego duzo zabawy na wodzie i na lądzie. Jak było, zobaczcie sami.

Adriatycka Przygoda 2016

" Obierz kurs na przygodę"- to motto moich wyjazdów. Tym razem obraliśmy kurs na Morze Adriatyckie. Na pokładzie dwóch jachtów roszkoszowaliśmy się urokami Chorwacji, czasu, miejsca i ludzi. Było ciepło, wesoło, smacznie i pięknie. Zdjęcia choć trochę mogą Wam to...

Radomka Wiosną

Nie samymi żaglami człowiek żyje.... dlatego też zorganizowaliśmy II Spływ Kajakowy KŻ IKAR "Radomka - Wiosną" mamy już niestety za sobą. Pogoda była zmienna od słońca do burzy i ulewy. Ale humory dopisywały. W spływie uczestniczyło 23 kajakarek i kajakarzy na 12...

Głos Gminy

Staram się podróżować dalej, by móc o tym opowiadać tym, którzy są najbliżej. Tak w marcu wystąpiłam dla " małej ojczyzny"- czyli  Jedleńskiej lokalnej społeczności z niepełnosprawnościami. Ten, kto mnie zna wie, że zazwyczaj " szukam sposobu, nie powodu..." O...

HSA na safari

W marcu razem z Nautica Safari udało się spełnić nurkowe marzenia dwóch kursantek HSA. Jedna z nich wrażenia z tego wyjazdu opisuje tak: Dziewięć miesięcy po zrobieniu patentu OWD (Open Water Diver) przyszedł czas na odkrywanie zupełnie nowych, znajdujących się w...

H.K.Ż.M. Szkuner napisał na swoim profilu FB o naszym spotkaniu tak: " W dniu 20-02-2016r. klub IKAR zorganizował spotkanie żeglarskie, podsumowujące działalność klubu. Głównym celem było zintegrowanie środowiska żeglarskiego, nakreślenie i wytyczenie dalszego rozwoju...

Obrazowo, nie obrazkowo

Zapraszam do obejrzenia opowieści pisanej obrazami Autor: Krzysztof Kozielski Występują: Bohater zbiorowy: uczestnicy safari, mieszkańcy Morza Czerwonego Rzecz się dzieję w Egipcie, w czasie, kiedy w Polsce jeszcze nie było mrozu, a tam wciąż świeciło słońce...

Nie tylko Świąt Wesołych!

Życzę  Wszystkim, by dobre słowa i życzenia były wypowiadane i spełniane nie tylko przy okazji Świąt i Nowego...

Bliskie spotkania z ludzmi z daleka, odsłona druga

Starym zwyczajem Radomski Klub Płetwonurków zorganizował spotkanie świateczno- wigilijne. Tym razem nie tylko rozmawialiśmy, ale i kolędowaliśmy. Można też było podziwiać kalendarz nurkowy ze zdjęciami podwodnymi autorstwa m.in. Jacka Madejskiego. Zacnie...

Dwa żywioły, trzy pasje!

Tym razem nie o mnie, ale o tych, dzięki którym robię, to co robię: "Nic się nie dzieje przypadkowo, zawsze jest jakaś przyczyna i konieczność." Platon "Usiadłem na fotelu obok Kasi Oleś. Rozmawialiśmy kilka kwadransów wymieniając się wrażeniami z rejsu, naszymi...